Internetowa strona firmowa – jak ją stworzyć?

Współcześnie niezbędna w biznesie jest nowoczesna strona firmowa. Dobrze wykonana, potrafi skutecznie przyciągnąć nowych klientów i ugruntować pozycję firmy na rynku. Sprawdź, jak profesjonalnie tworzy się funkcjonalne strony internetowe dla biznesu, które generują zysk?

W tym artykule:

Korzyści z posiadania internetowej strony firmy

Funkcjonalna strona firmowa – elementy

Jak promować stronę internetową firmy?

Komu zlecić wykonanie nowoczesnej strony firmowej?

Strony firmowe już dawno przestały być tylko wizytówkami przedsiębiorców, które zawierały dane teleadresowe i krótki opis działalności. Dzięki specjalistycznym narzędziom marketingowym, nowoczesne witryny kreują wizerunek firmy w internecie, zdobywają klientów, poszerzają rynki zbytu, a nawet osłabiają pozycję konkurencji. Dowiedz się, jak powinna wyglądać strona twojej firmy i komu zlecić jej wykonanie?

Korzyści z posiadania internetowej strony firmy

Strona firmowa zapewnia wiele korzyści. Ważna jest jednak nie tylko sama obecność firmy online, ale również to, w jaki sposób jest ona zaprezentowana. Mało czytelna, nieestetyczna strona WWW może przynieść efekt odwrotny do spodziewanego. Koszty wykonania takiego serwisu i jego promocji prawdopodobnie nigdy się nie zwrócą, a firma co prawda zaistnieje w sieci, lecz nie będzie mogła czerpać z tego faktu żadnych korzyści. 

Dlatego właśnie wykonanie i promocję nowoczesnej strony firmowej lepiej zlecić profesjonalnej agencji marketingowej z Białegostoku. Tworzy ona serwisy dla biznesu, które są zarówno atrakcyjnie wizualnie, jak również użyteczne, co oznacza zachowanie ich pełnej funkcjonalności także na urządzeniach mobilnych (smartfon, tablet).

Funkcjonalna strona firmowa – elementy

Dobrą stronę firmową powinny przede wszystkim cechować:

– estetyczny i funkcjonalny design – przejrzysty, przyjemny dla oka, łatwy w nawigacji, wzbudzający pozytywne skojarzenia,

– wartościowe treści – w jasny i czytelny sposób prezentujące to, co firma pragnie przekazać, a także zachęcające do skorzystania z oferty. Treści powinny być zoptymalizowane pod kątem SEO, mogą również zawierać elementy call-to-action.

– responsywność – dzięki niej strona będzie poprawnie, a przede wszystkimi czytelnie, wyświetlana zarówno na ekranach komputerów stacjonarnych i tabletów, jak również na urządzeniach mobilnych.

Jak promować stronę internetową firmy?

Dzisiaj wszystkie nowoczesne strony internetowe nie mogą obejść się bez reklamy. Dzięki niej możliwa jest kreacja wizerunku firmy w internecie i zdobywanie nowych klientów. Przede wszystkim należy zwrócić uwagę na SEO, czyli optymalizację i pozycjonowanie stron w Sieci. Dzięki wdrożeniu tych technik, promocja firmy w internecie będzie znacznie bardziej efektywna. Jakie metody reklamy w sieci stosowane są najczęściej?

Social media marketing, wykorzystuje obecność firmy w mediach społecznościowych. Facebook, Twitter, Instagram, YouTube – wszystkie te platformy są w rzeczywistości bardzo szerokimi kanałami sprzedażowymi. Stosowane są również inne metody reklamowe, w tym między innymi e-mail marketing, content marketing, kampanie Google Ads.

Komu zlecić wykonanie nowoczesnej strony firmowej?

Aby strona firmowa realizowała swoje cele, musi zostać wykonana profesjonalnie. Zadbać należy nie tylko o wykorzystanie nowoczesnych technologii, zapewniających np. responsywność, lecz również opracowanie interesującego designu oraz wartościowego contentu. Pamiętajmy, że witryna naszego biznesu nie musi być tylko jego wizytówką, lecz może stać się narzędziem sprzedażowym lub komunikacyjnym z potencjalnymi klientami. 

Właśnie takie, nowoczesne strony internetowe dla firmy, projektuje i uruchamia agencja marketingowa Białystok. Z jej usług skorzystali już przedsiębiorcy z wielu branż np: sprzedaż i serwis opon, tania wypożyczalnia samochodów, biuro rachunkowe, serwis klimatyzacji. Każda z prezentowanych stron jest funkcjonalna i atrakcyjna, dzięki czemu przynosi wymierne korzyści właścicielom firm.